Acuerdos del Comité de Dirección de la EDUZ en su reunión del día 29 de febrero de 2024.
En el Comité de Dirección de la Escuela de Doctorado del pasado 29 de febrero de 2024 se han aprobado los siguientes acuerdos
- Acuerdo de 29 de febrero de 2024, del Comité de Dirección de la Escuela de Doctorado, por el que se aprueba por mayoría absoluta la Propuesta de Reglamento de régimen interno de la Escuela de Doctorado de la Universidad de Zaragoza, que se eleva al Rector para su eventual aprobación por el Consejo de Gobierno.
- Se ha presentado la propuesta del nuevo Reglamento sobre Tesis Doctorales de la Universidad de Zaragoza. Se ha abierto un período hasta el 11 de marzo de 2024 para que los miembros del Comité de Dirección hagan alegaciones.
- Acuerdo de 29 de febrero de 2024 del Comité de Dirección de la Escuela de Doctorado, en lo relativo al requisito de la experiencia investigadora acreditada de tutores/as, directores/as, codirectores/as y miembros de tribunales de tesis y condición de estar ligado al programa de doctorado de los tutores/as
Otros acuerdos del Comité de Dirección
Resolutions of the EDUZ Steering Committee at its meeting of 29 February 2024.
The Steering Committee of the Doctoral School on 29 February 2024 passed the following agreements:
- Agreement of 29 February 2024, of the Steering Committee of the Doctoral School, approving by absolute majority the Proposal for the Internal Regulations of the Doctoral School of the University of Zaragoza, which is submitted to the Rector for possible approval by the Governing Council.
- The proposal for the new Regulations on Doctoral Theses of the University of Zaragoza has been presented. A period has been opened until 11 March 2024 for the members of the Steering Committee to make allegations.
- Agreement of 29 February 2024 of the Steering Committee of the Doctoral School, regarding the requirement of accredited research experience of tutors, directors, co-directors and members of thesis tribunals and the condition of being linked to the doctoral programme of the tutors.