IV Jornadas de Estudios Predoctorales en Arte y Musicología. UAB.

banderita inglesa

Actividad promovida por el programa de doctorado en Historia del Arte y Musicología de la
Universitat Autònoma de Barcelona, abierta a la participación de doctorandos de otros programas
y universidades.

Dirigido a estudiantes de doctorado involucrados en estudios preferentemente de Historia del Arte
y Musicología, aunque también de otras especialidades de las Humanidades, como
Literatura, Artes Escénicas, Historia, Arqueología, Antropología u otras disciplinas que
planteen temas vinculados a la temática concreta de esta propuesta.

Recepción de propuestas hasta el 31 de julio de 2023.

---------------------------------

IV Conference on Predoctoral Studies in Art and Musicology. UAB.

Activity promoted by the PhD programme in Art History and Musicology at the Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona, open to the participation of doctoral students from other programmes and universities. and universities.

Aimed at doctoral students involved in studies preferably in History of Art and Musicology, but also in other specialities. and Musicology, but also in other specialities of the Humanities, such as Literature, Scenic Arts, Performing Arts, Musicology, Art History, etc. Literature, Performing Arts, History, Archaeology, Anthropology and other disciplines that deal with subjects related to the specific theme of this proposal.

Reception of proposals until 31 July 2023.

More information