Visita de la subdirectora a Turín en el marco de una estancia de movilidad Erasmus+

banderita inglesa

eduz-unito

A la derecha Eva Cerezo, subdirectora de la Escuela de Doctorado de Unizar, junto con Stefania Ursida, responsable de cotutelas de la Universidad de Turín, durante una visita a la Escuela de Doctorado de la Universidad de Turín en el marco de una estancia de movilidad Erasmus+.

Visit of the Deputy Director to Turin within the framework of an Erasmus+ mobility stay.

On the right Eva Cerezo, deputy director of the Doctoral School of Unizar, together with Stefania Ursida, head of co-supervision at the University of Turin, during a visit to the Doctoral School of the University of Turin as part of an Erasmus+ mobility stay.

banderita inglesa