Premio de Investigación Ángela López Jiménez. Convocatoria 2024. Gobierno de Aragón.

El Consejo Económico y Social de Aragón convoca un año más el Premio de Investigación "Ángela López Jiménez" para promover la investigación sobre temas sociales, económicos o laborales que tengan especial interés para Aragón.

Las bases del premio, dotado con 8.000 euros, están publicadas en el BOA de 23 de febrero de 2024 . Las solicitudes pueden presentarse hasta el próximo 25 de marzo.

Los datos más relevantes de la convocatoria pueden consultarse en el siguiente enlace  Premio de Investigación "Ángela López Jiménez 2024"

Para cualquier aclaración o información, puedes contactar con el Consejo Económico y Social de Aragón a través del correo cesa@aragon.es o en el teléfono 976 713838

Ángela López Jiménez Research Award. Call for applications 2024. Government of Aragon.

The Economic and Social Council of Aragon announces once again the "Ángela López Jiménez" Research Award to promote research on social, economic or labour issues of special interest for Aragon.

The rules of the award, endowed with 8,000 euros, are published in the BOA of 23 February 2024. Applications can be submitted until 25 March.

The most relevant details of the call can be consulted at the following link "Ángela López Jiménez 2024" Research Award.

For any clarification or information, you can contact the Economic and Social Council of Aragon by email cesa@aragon.es or by telephone 976 713838.