IV Jornada de Posters de Doctorado de la Facultad de Economía y Empresa | 4th PhD Poster Conference of the Faculty of Economics and Business

Pósters

Ya está en marcha la IV Jornada de Posters de Doctorado de la Facultad de Economía y Empresa. Un total de 20 estudiantes de doctorado de los cuatro programas con sede en la Facultad de Economía y Empresa (Contabilidad y Finanzas; Economía; Economía y Gestión de las Organizaciones; Sociología de las Políticas Públicas y Sociales) participan en esta jornada divulgando su investigación doctoral en formato póster, muy dinámico y visual.

Desde el miércoles 29 de marzo, los pósters están expuestos en el hall del Edificio Lorenzo Normante de la Facultad de Economía y Empresa (Campus Río Ebro), en el tablón que está junto a la cafetería. Los posters se expondrán en esta ubicación durante todo el mes de abril, y se trasladarán a final de dicho mes al Edificio de Gran Vía (Campus Paraíso), para ser expuestos durante el mes de mayo en esta ubicación.

Animamos a toda la comunidad universitaria a que aprovechéis esta oportunidad para acercaros a los posters, conocer la investigación que se realiza en la Facultad de Economía y Empresa, y poder igualmente trasladar vuestro feedback a los estudiantes, cuyas direcciones de contacto podréis encontrar en el poster.

Este evento ha sido posible gracias a la financiación obtenida de la Escuela de Doctorado, a través de las ayudas para la realización de actividades formativas.

--

The 4th PhD Poster Conference of the Faculty of Economics and Business is already underway. A total of 20 PhD students from the four programmes based at the Faculty of Economics and Business (Accounting and Finance; Economics; Economics and Management of Organisations; Sociology of Public and Social Policies) are taking part in this event, presenting their doctoral research in a very dynamic and visual poster format.

Since Wednesday 29th March, the posters have been on display in the hall of the Lorenzo Normante Building of the Faculty of Economics and Business (Río Ebro Campus), on the board next to the cafeteria. The posters will be exhibited in this location during the whole month of April, and will be moved at the end of the month to the Gran Vía Building (Campus Paraíso), to be exhibited during the month of May in this location.

We encourage the entire university community to take advantage of this opportunity to see the posters, learn about the research being carried out in the Faculty of Economics and Business, and also to give your feedback to the students, whose contact addresses can be found on the poster.

This event has been made possible thanks to the funding obtained from the Doctoral School, through the grants for training activities.