2ª edición Programa GCUB de Movilidad Internacional. Hacer la tesis en Brasil.

banderita inglesa

El Programa GCUB de Movilidad Internacional – GCUB-Mob contribuye al desarrollo de estudiantes de alto nivel académico de los cinco continentes, así como promueve la internacionalización universitaria y fortalece la cooperación internacional entre las universidades brasileñas e instituciones afines de otros países.
En esta edición, se ofrecerán más de 1100 becas de Maestría y Doctorado por 54 universidades brasileñas, cuyos programas comenzarán en 2024.

Contacto: gcub.mob@gcub.org.br

GCUB International Mobility Program, 2nd edition. Make your thesis in Brasil.

The GCUB International Mobility Programme - GCUB-Mob contributes to the development of high-level academic students from the five continents, as well as promoting university internationalisation and strengthening international cooperation between Brazilian universities and related institutions in other countries.
In this edition, more than 1100 Master's and PhD scholarships will be offered by 54 Brazilian universities, whose programmes will start in 2024.

Contact: gcub.mob@gcub.org.br

Call for applications

Applications (until 14 July)