Semifinal del Concurso "Tesis en 3 minutos 2024" (Campus Iberus)

Hoy, lunes 21 de octubre, se celebra en Lérida (Sala Víctor Siurana,  Edificio Rectorado de la Universitat de Lleida) la fase eliminatoria del concurso "Tesis en 3 minutos" promovido por el Campus Iberus.

En este concurso pueden participar doctorandos con sus tesis en fase avanzada matriculados en cualquier universidad de Campus Iberus, así como doctores recientes de esas mismas universidades. Como cada año, el ganador se lleva un premio de 1.000 EUR y el primer y segundo accésit un premio de 600 EUR cada uno. Este año ha habido una treintena de aspirantes admitidos. A este acto, como representante de la Escuela de Doctorado de la Universidad de Zaragoza, ha asistido Fernando Sanz. Los resultados de las clasificaciones están disponibles en este link.

Semi-final of the ‘Thesis in 3 minutes 2024’ Competition (Campus Iberus)

Today, Monday 21 October, the eliminatory phase of the ‘Thesis in 3 minutes’ competition promoted by Campus Iberus is being held in Lleida (Sala Víctor Siurana, Rectorate Building of the University of Lleida).

This competition is open to doctoral students with their theses in an advanced stage enrolled at any Campus Iberus university, as well as to recent doctoral students from these same universities. As every year, the winner receives a prize of 1,000 EUR and the first and second runner-up a prize of 600 EUR each. This year, around thirty applicants were admitted. Fernando Sanz attended the event as a representative of the Doctoral School of the University of Zaragoza. The results of the classifications are available at this link.